Por al meu cos quan tingui relacions sexuals
Hola, bona tarda
Vull saber com no tenir vergonya amb el meu cos quan tingui releccions sexuals amb la meva parella. Tinc por de quan tingui relacions sexuals el meu novio no li agradi el meu cos sense roba, ell diu que si li agrada però tinc la sensació que no li agradarà gens ni mica. Podeu ajudarme a estimarme una mica mes? O digueu-me posicions que no em senti incomoda per la meva panxa
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns. En primer lloc, pensa que és important que les relacions es mantinguin quan les dues persones sentiu que esteu preparades i us vingui de gust. Saber que pots escollir quan fer-ho i com et pot ajudar a trobar el moment idoni. Alhora, tingués en compte que a l'inici ens pot fer vergonya el fet de mantenir relacions, que ens vegin despullades i com anirà tot plegat. I això és normal. D'altra banda, no es tracta que a l'altra persona li agradi o no li agradi el teu cos, sinó que tu el cuidis i et sentis segura i feliç. Això no sempre és fàcil i menys vivint en una societat on hi ha uns estàndards de bellesa i unes exigències altíssimes. Sembla que si no tenim aquests cossos no som ningú i no mereixem gaudir de la sexualitat. Això, evidentment, no és així. Tothom té dret a sentir-se a gust amb el seu cos i a gaudir de la sexualitat. Parlar de com et sents amb la teva parella perquè et recolzi pot ser una bona idea, també ell podrà tenir-ho en compte a l'hora tractar-te. També parlar d'aquesta inseguretat amb amistat i família et pot ajudar a construir més autoestima i a aprendre a cuidar i respectar el cos, més enllà de si m'agrada (sempre hi ha coses que ens agraden del nostre cos i altres que no tant). Gràcies per escriure'ns i una abraçada!
La Laura Centellas