Molta masturbació
Quan tinc anisetat que es gran part dels ultims mesos, em masturbo en ecces, puc estar hores amb la mà al penis i quan sento que em ve la corrida paro i i torno a seguri i així hores. Que puc fer? A part quan estic així masturbant tanta estona a vegades em surt com un pipi així transpartent sense avisar pero no és el semen per que puc continuar més estona fins treure el semen que és més espes.
Laura Centellas

Hola,
La masturbació és una pràctica íntima i personal, que ajuda les persones a conèixer millor el seu cos i a experimentar plaer. Quan la masturbació és excessiva o un considera que és excessiva, és important parar-se i veure què està passant. Cal diferenciar quan hi ha molta masturbació perquè ens crida molt l'atenció, és un moment de descobriment, de sensacions molt agradables, d'excitació... de quan aquesta masturbació s'utilitza per abaixar l'angoixa o l'ansietat que podem estar sentint per una situació, pensament o sensació.
Identifiques què t'està provocant aquesta ansietat? Hi ha moltes maneres de millorar l'ansietat i de treballar-la, t'animem a demanar ajuda si veus que sol no te'n surts.
El líquid transparent que comentes és el líquid preseminal que surt de forma involutària, no és pipí.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas