suposada anoréxia
Fa setmanes, vaig sortir de festa amb unes amigues i vaig acabar liant-me amb un noi, però des de llavors que no soc capaç de menjar res, intento obligar-me, però ho acabo vomitant tot. Me mare ho ha notat i ha suposat que tenia problemes amb el meu físic, tot i que no es així. No sé si pot tenir alguna cosa a veure amb lo del noi, ja que, en un principi jo no volia.
Merci
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns. Si després del que va passar aquella nit sents que no pots menjar i que to ho acabes vomitant el més important és que puguis explicar el que et passa actualment i el que va passar aquell dia a les persones importants del teu entorn, família i amistats principalment. En primer lloc, cal tenir clar que el consentiment és importantíssim i si tu no vols fer-ho, res ni ningú t'hi pot obligar. El que va passar no és culpa teva i poder-ho explicar, posar-hi paraules pot ajudar a expressar com et sents i poder-ho treballar. Pot ser que el teu cos estigui expressant aquell malestar pel que va passar. Però és important poder-ho explicar a una persona adulta per valorar si cal ajuda especialitzada per solucionar-ho el més ràpid possible. Et recomano que li expliquis a la teva mare, ja que segons dius ha notat això que et passa amb el menjar. Segur que et pot ajudar a separar les coses i parlar d'allò que va passar aquella nit sense que la teva alimentació es vegi afectada. Gràcies per explicar-ho i una abraçada molt forta!
La Laura Centellas