Els meus pares no em deixen portar la meva parella a casa
Hola
Ja fa uns quants mesos que estem sortint amb la meva parella, que és dos anys més gran que jo, però els meus pares no em deixen que entri a casa, i no sé que fer, perquè sempre hem d’estar al carrer i això fa que s’estanqui molt la relació. A part, ella viu en una altra ciutat, i jo no em puc desplaçar fins allà per altres temes…Com podria parlar amb els meus pares per trobar-hi una sol•lució? Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Doncs segurament els teus pares deuen tenir els seus motius per prendre aquesta decisió, per tant estaria bé que intentessis conèixer què els preocupa i busquessiu solucions conjuntament.
Tu els hi pots exposar (de manera tranquil·la) el que us passa i que et ve de gust que coneguin a la teva parella.
Llavors, possiblement, els hauràs de deixar un temps perquè puguin valorar i prendre una decisió. Respecta'ls aquest espai.
I, després, mica en mica potser podrà passar a buscar-te a casa teva, quedar-se una estona abans de sortir i, finalment, quedar-se tota la tarda (per exemple).
Mica en mica, cadascú necessita el seu temps...
Una abraçada!
La Laura Centellas