ESTIC PREPARADA PER UNA RELACIO?
El que passa, és que jo m'he sentit atreta per diversos nois, i me'n he enamorat d'algun, el que passa és que jo em poso a pensar si realment voldria tenir una relació amb ells, però sento com una inquietud o alguna cosa que em frena, sóc molt insegura del meu cos, sempre l'he odiat a mort, i no sé si podria ser per temor a que ell al veure'l ja no em vulgui, tothom de la meva edat, sembla estar preparat per a tenir parella desde fa dos o tres anys, però jo no sé si ho estic, em preocupa el fet de no estar-ho. Jo veig a parelles molt boniques estar juntes i tinc el sentiment de voler algo tan romàntic i bonic com ells, però cuan començo a parlar amb algú, sento com si hi hagués alguna cosa que em fallés. Perquè?
Laura Centellas

Hola!
Doncs aquí hauríem de veure què és el que realment et fa posar el fre i no voler una relació.
Per una banda, podria ser un tema d'autoimatge i autoestima. És a dir, que realment hi hagi una concepció del teu cos tan errònia que creguis que no podria agradar a ningú. En aquest cas, seria important treballar la teva imatge corporal i quins missatges et dius a tu mateixa.
Per altra banda també és possible que ara mateix no vulguis tenir una relació. Que en tinguis prou amb sentir atracció cap a una altra persona, però que no vulguis tenir aquest grau d'intimitat o compromís amb algú altre. I és totalment lícit. Cadascú té el seu ritme i els seus límits i podria ser que ara mateix aquests fossin els teus.
I veient les dues opcions... creus que n'hi ha alguna que podria encaixar amb el que et passa?
Una abraçada!
La Laura Centellas