Quan faig penetració em fa mal
Hola,
Quan tinc sexe amb el meu nòvio i em penetra molts cops em fa mal. No s'és si és perquè tinc com el forat petit O que però en fa mal. hi ha alguna cosa per fer-lo més gran O perquè no em fagi mal quan em penetra?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Segurament no tens el "forat petit". Et fa mal sempre des del començament o només quan ja porteu molta estona amb la penetració?
A vegades si estem molta estona amb la penetració aquesta pot resultar molesta o dolorosa, ja sigui perquè la lubricació ha disminuït, la nostra excitació també, perquè no estiguem sentint plaer... com veus els motius poden ser diversos.
Recordeu que la penetració per si sola, no és la millor manera d'aconseguir plaer i arribar a l'orgasme. El primer que hem de tenir clar és que, sentir plaer només amb la penetració, sense cap altre tipus d'estimulació directe o indirecte a la zona del clítoris, és complicat per un tema de fisiologia. La majoria de les terminacions nervioses estan a la zona del clítoris.
Així doncs, podeu provar de combinar la penetració amb altres pràctiques sexuals: carícies, petons, masturbació, sexe oral... així no focalitzeu tota l'atenció a la penetració.
Si el dolor persisteix, sempre recomanem demanar hora amb la ginecòloga o llevadora, i també amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià per poder-ho valorar i descartar que no hi hagi una causa física que expliqui aquest dolor.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas