Amor platònic
Holaaaaaa,
tinc un problema, porto gairebé un any i mig enamorat d'un noi, que es obertament bisexual, però té nòvia. Ells porten 1 any junts i no sembla que vagin a trencar aviat.
Sé que lo fàcil seria dir "dons supera-ho" però em resulta impossible, perquè cada vegada que el veig em poso súper feliç, i no imagino a estar amb algú que sigui ell.
He tingut la possibilitat de tenir altres parelles durant aquest temps, però es que no aconsegueixo fer que m'agradin elles i em deixi d'agradar ell.
Ell i jo ens portem bé i així però tampoc som súper amics perquè ell te un any menys i llavors no ens veiem massa, llavors ja no se que fer.
Que puc fer per intentar aconseguir que em deixi d'afectar tant no estar amb ell, i hi ha alguna cosa que pugui fer per tindre més posibilitats amb ell?
I si no, que puc fer per superar-lo?
Moltes gràcies <3
Laura Centellas

Hola!
Ai... els amors platònics... Com ens enganxen, oi?
Perquè el que tenen els amors platònics és que son amors "ideals". Son relacions que construeix el nostre cervell i, per tant, solen ser "perfectes".
Llavors cal fer l'exercici d'aterrar-los i veure què hi ha de realitat. En aquest cas que ell té parella i no t'ha donat cap senyal que vulgui canviar això.
Per tant... ara toca acceptar aquesta situació i decidir si vols seguir al seu costat veient-lo cada dia amb la seva parella o bé prefereixes posar una mica de distància i començar a centrar-te en tu. (per poder fer això últim és important que prenguis la decisió conscient que vols oblidar-lo). I això no és fàcil.
Estàs en aquest punt?
Una abraçada!
La Laura Centellas