Una molèstia estranya
Bona nit.
Us escric per un tema que fa uns quants mesos em pasa. No sé si s'entendrà o si és el lloc més adient però he decidit intentar explicar-ho.
Bàsicament fa un temps que tinc una sensació estranya al cap. No sé com descriure-ho, pero es com si em "notés" físicament les neurones. Les sento moure's, les escolto i inclús les veig passar per davant dels ulls. Ho sé molt boig però ja fa temps i he anat pensant que ja passaria, que m'ho estic imaginant O no és res rellevant. Fa uns dos mesos, just quan tenia exàmens de la universitat a mes s'em va començar a torçar la boca a la dreta (lleugerament) i noto allà com si tingués una tensió O algo per l'estil. És cert que durant el dia si no hi penso s'em oblida i em sento normal però després torna i especialment a la NIT tumbada. No volia obsessionar-me i pensava que aixi marxaria si es algo psicològic.
A més, he fet una cosa que se q está malament i es buscar per internet i clar m'he espantat pq diu coses com q el cervell és molt delicat i tal.
Em fa vergonya explicar-li a algú i podia seguir així o consultar. Més que res m'agobia una mica ja.
No sé si pot tenir res a veure però fa dos anys em van diagnosticar transtorn adaptatiu mixt que no se ben bé que es😅.q
Espero que s'entengui i ho sento si és estrany. Sé que no sou metges però volia més una recomanació de si preocupar-me O no O que fer.
Gràcies per llegir-nos❤️.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, nosaltres des d'aquí no podem fer un diagnòstic clínic perquè ens falta molta informació, però sí que et podem donar algunes orientacions.
El trastorn adaptatiu mixt és un trastorn que apareix degut a un canvi a la teva vida i que requereix un temps per adaptar-te a aquest canvi. Els símptomes que apareixen solen barrejar-se entre l'ansietat i la depressió (per això l'etiqueta de "mixt"). Així que tranquil·la perquè és quelcom més habitual del pensem.
Referent a la teva consulta, ens fa pensar en algun tipus de simptomatologia relacionada amb l'ansietat i et recomanaríem que busquessis alguna especialista en ansietat per poder treballar aquests pensaments que t'apareixen a la nit i també aquest torçament de la boca just en període d'examens. Com ho veus? T'encaixa aquesta opció?
Ja ens diràs,
Una abraçada!
La Laura Centellas