Trencat?
Hola, fa dos dies la meva parella i jo vam mantenir relacions, i a mi em feia la sensació de que s'havia trencat el condó, pero al mirar-ho, estava tot correcte, tot i així, he tingut irritació i picor en aquella zona, que ara es inexistent ja, des de llavors. Que pot haver passat?
Laura Centellas

Hola,
Els motius poden ser diversos. Havíeu utilitzat anteriorment la mateixa marca i model de preservatiu? Podria ser que hi hagués algun tipus d'al·lèrgia al material del preservatiu que et produís aquestes sensacions de picor i irritació.
També podria ser per altres motius, per exemple, pel mateix fregament, si la zona no estava prou lubricada, pot generar-te molèsties. O també podria ser que tinguessis fongs vaginals que poden cursar amb la mateixa simptomatologia.
Com veus, les causes poden ser diverses, així doncs, si et torna a passar o continues tenint molèsties, picors o irritació, et recomanem que vagis a la ginecòloga o llevadora perquè pugui valorar-ho, determinar-ne la causa i donar-te el tractament que sigui adequat en cas que sigui necessari.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas