Perquè no?
Bones! La meva parella i jo ja hem practicat la masturbació cap a l'altre i el sexe oral però amb cap de les dues aconsegueixo arribar a l'orgasme. No sé si és que alguna cosa fem malament, que sempre estem pendents de que no arribi ningú O si es cosa meva. Ell sempre acaba quan ho faig jo però a mi no em pasa el mateix i no ho entenc.
Si ens poguéssiu ajudar ho agrairia molt
Merci per tot
Laura Centellas

Hola,
Si sempre esteu pendent que no arribi ningú, pot ser un dels motius que dificulti que l'orgasme es produeixi.
Quan estàs tu sola, tranquil·la a casa, tens alguna dificultat per arribar a l'orgasme? Pensa que aconseguir-lo en parella, amb la por que us pillin, pot ser més difícil. Així i tot, recordeu que l'orgasme no ha de ser l'objectiu de la trobada sexual, sinó la conseqüència d'estar-ho passant bé.
Així doncs, focalitzeu l'atenció en el plaer i l'excitació, en passar-vos-ho bé i no tant en aconseguir l'orgasme, busqueu un espai on pugueu estar tranquils sense possibles interrupcions i recordeu que el clítoris (i el nostre cap) tenen un paper protagonista ;)
La comunicació també serà molt important, vés guiant a la teva parella sobre com t'agrada, quin ritme, quina intensitat, on ha de tocar, etc.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas