Psicologia
Fa tres anys que vaig de psicòloga en psicòloga, i no noto que hagi canviat massa. A més, dels 5 psicòlegs i psicòlogues que he anat, ningú no m'ha donat un diagnòstic formal, només m'han dit que sospiraven certes coses. Només m'han confirmat que tinc ansietat. A més, fa poc que m'he començat a autolesionar. Ho faig per "alliberar" emocions, ja que un cop, per guardar-me les emocions, vaig esgarrapar a un company meu (que era un amic que trobo molt a faltar) i li vaig deixar una ferida al coll que li va durar setmanes.
Tots els psicòlegs m'han dit que sospiten que tinc depressió, cosa que jo també penso, però mai m'han fet cap test.
Ja fa uns mesos que no vaig a cap psicòleg, no perquè no el necessiti, sinó que penso que no em funcionen, o que no he trobat l'oportú, però m'he cansat de buscar.
No sé què fer, estic molt perduda.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ostres, ens sap greu que tinguis aquesta experiència amb els professionals de la psicologia. És cert que en psicologia és important que hi hagi un bon vincle terapèutic i que et sentis acompanyada. Des d'aquí és molt més fàcil que hi hagi avenços en la teràpia i el benestar.
Llavors... si hi ha sospites de depressió, per què no proves de comentar-ho a la pediatra o metge de capçalera i que et facin una derivació a Salut Mental? Allà et podran fer una avaluació i diagnòstic clínic. Potser així tindràs una resposta i et serà més fàcil buscar una professional especialitzada.
Si necessites ajuda, fes-nos-ho saber i t'orientem una mica,
Una abraçada!
La Laura Centellas