penetració
l’altre dia vaig intentar tenir sexe amb penetració per primer cop i no em va entrar el penis. vam provar de fer-ho jo assentant-me a sobre però com a que no trobava el forat, no entrava el penis enlloc.
pot ser perquè faltava lubricació? el penis estava preparat per entrar, el “problema” el tenia jo.
gràcies
Laura Centellas

Hola,
No sabem si alguna vegada t'has mirat amb un mirall com és la teva vulva i com és l'entrada de la vagina, és important mirar-se i saber com som.
Intenta mirar-te per veure com és, intenta introduir un dit, explora't, coneìxe't.
Si veiessis que no hi ha entrada de la vagina, et recomanaríem que vagis al CAP o a l'ASIR de la teva zona i que la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove puguin fer una valoració. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Si veiessis que és un tema de lubricació podeu utilitzar qualsevol lubricant de base aquosa que venguin a qualsevol farmàcia.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas