me veo gorda
14 años
me veo gorda, i ya voy al pisicologo a profesionales de la alimentacion... pero no puedo hablar tranquilamente con ellos porque siempre estan mis padres , i mis pares piensan k es una tonteria , i me acen comer maas i no quiero porque cada dia me veo mucho mas gorda i me da veguenza , i a todos les tengo k mentir diciendo k ya me veo bn pero no es verdad i kir¡ero cambiar esto i no se como, mis padres me controlan el comer , el cuanto peso, si como em el instituto o no i me siento muy observada i me siento cada dia peor con mi cuerpo
gracias
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per esciure'ns. Segons el que ens dius seria important que puguessis trobar un moment a soles amb aquests professionals per parlar obertament i de TOT el que creguis que necessites. Pots intentar parlar amb els teus pares i amb el professional i explicar-li aquesta necessitat. Segur que això ajudaria a que el treball que estàs fent fos més efectiu. De totes maneres, recorda que el treball que estàs fent és per guanyar salut i això és molt més important que com et puguis veure. I és normal que et sentis d'aquesta manera, forma part del procés i molt probablement vol dir que estàs fent les coses bé, però no perdis l'esperança, expressa't a casa, verbalitza el que necessites i intenta seguir confiant i lluitant com ho estàs fent. De totes maneres et deixo el telèfon de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia per si vols trucar-nos i parlar-ne (93 454 91 09). Moltes gràcies i molts ànims!
La Laura Centellas