Baixa autoestima
Des de sempre he tingut baixa autoestima, pero últimament està afectant a la relació amb la meva parella. Sovint em questiono el que fa ella amb mi si pot estar amb un tio millor que jo, també que si en veritat no m'estima... Tinc tmb inseguretats amb que em deixi o que em posi les banyes. Com he dit abans tot això m'està afectant molt i afecta la meva relació amb ella, sento que l'estic perdent... Que podría fer?
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ostres... sentir-se així és molt desagradable, perquè en el fons no hi ha res que puguis fer la teva parella per tal que et sentis millor. Ets tu que has de CONFIAR en el seu criteri. Si vol estar amb tu, continua. I si no volgués estar amb tu, ja prendria la decisió que fes falta.
Però estar constantment dubtant de la relació no ajudarà a reforçar-la... així que et toca confiar. Confiar en el seu criteri, en el seu gust i en la seva presa decisions. Vol estar amb tu. I t'ho fa saber. No hi ha res més. Si hi ha qualsevol canvi, t'ho farà saber.
Respira fons i busca quines coses podeu fer per passar una bona estona. Us mereixeu viure bones experiències!
Una abraçada!
La Laura Centellas