M’agraden les noies y soc noia
Vaig donar-me conte fa un temps que soc lesbiana. Pero tinc molts duptes sobre aixo, i m’agradaria que algú m’expliques més, pero em fa vergonya preguntar-li a algú per por a que em jutgin o pensin que soc massa petita per pensar aixo i que nomes es una fase, pero jo ja se que no ho és perque fa tres anys ja que ho vaig descobrir, i provo adolecents anònims per veure si em podeu ajudar. També m’agrada una noia ara, pero no se si jo li agrado i tinc por de fer el ridícul. I finalment tinc por a perdre amistats si sapiguessin la meva orientació sexual.
Laura Centellas

Hola,
Entenem que puguis sentir-te així, i alhora ens entristeix profundament que a ple 2024 encara haguem de patir per estimar a qui sigui que estimem per por a que ens rebutgin, ens excloguin o ens facin sentir extranyes.
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, hi ha persones que necessiten viure l'experiència de l'enamorament per a conèixer quina és la seva orientació sexual i d'altres que ho saben des de sempre.
Dona't temps i quan vulguis explica-ho a algú amb qui et sentis segura i tranquil·la, parla amb algú que sàpigues que t'acceptarà independentment d'aquesta informació.
També pots consultar amb el centre LGTBIQA+ de Barcelona:
;
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas