Moltes ganes
Holaa,
Últimament estic tenint moltes ganes de liar-me amb alguna noia (no ho he fet mai) hi penso cada dia i també estic molt excitat durant tot el dia i això em posa calent i al final em faig 2, 3, o 4 palles i no se si és bó masturbar-se tantes vegades.
Gràcieesss!!
Laura Centellas

Hola,
Que les ganes i la curiositat augmentin és habitual, comencen a activar-se les hormones i això té una resposta en com ens sentim.
Pel que fa a la teva consulta de si és bo masturbar-se tantes vegades (2, 3 o 4 vegades), no és ni bo ni dolent, la masturbació és la forma que tenim de conèixer què ens agrada i de quina manera ens agrada sentir plaer i estimular-nos.
La masturbació esdevé un problema quan deixem de seguir el nostre dia a dia per a masturbar-nos, si deixem de fer coses per masturbar-nos, si no complim amb les nostres responsabilitats per masturbar-nos,...
Esperem haver contestat la teva pregunta, gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas