bebe
Hola, encara que ja sigui gran tinc una consulta bastant heavi.
Jo ja he tingut una bebe amb la meva dona.
te 11 mesos i ja es gran.
ara amb la meva dona tenim problemes familiars aixi q no tenim sexe sovint aixi q he decidit fer-ho amb la meva filla petita. No faig servir condo perque no te la regla, pero igualment quan ho fem, s'ho passa molt be.
Tot aixo es legal i normal???
gracies, espero resposta rapida
Laura Centellas

Hola,
Evidentment que NO és ni normal, ni legal. Això és un abús sexual. És delicte i si estàs cometent violència sexual contra la teva filla ets un agressor sexual.
Contacta de forma urgent amb
i que t'orientin. Si estimes a la teva filla, deixa d'abusar d'ella i demana ajuda, JA.
(I si aquesta consulta és broma, no fa ni una mica de gràcia, l'abús sexual infantil és un tema molt greu, que afecta a un 20% de la població, és a dir, que 2 de cada 10 o 1 de cada 5 menors són víctimes d'abusos sexuals a la infància, provocant conseqüències devastadores a nivell físic, emocional i psicològic a les persones que ho han patit. Per tant, NO fa gràcia si és una broma)
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas