Li hauria de dir?
Hola! Tinc una amiga que generalment li olora molt malament l'alè, i no és per ser desagradable perquè realment em sap molt de greu estar escrivint això però no se com dir-li. La cosa és que va perdre l'olfacte amb el covid i per tant ella no hi ha manera que se'n doni compte ni li pugui fer adonar-sen perquè no olora. I esque sento que és bastant cruel arribar a aquest punt però ja no ser que fer. Fa poc li van treure els bràquets i tenia l'esperança que milloraria, però no. Creieu que hi puc fer alguna cosa? Ja no per la gent del voltant, per ella i que ningú extern li pugui dir això desagradable ment.
Laura Centellas

Hola!
Doncs si sou amigues i et preocupa el seu benestar... li hauries de dir. Sabem que no és fàcil, però és quelcom que ella hauria de saber per poder fer-hi alguna cosa (Si vol).
Explica-li tal i com ens ho has explicat a nosaltres. Que ets conscient que ella potser no ho nota, però que li vols dir per protegir-la de possibles comentaris desagradables.
Per cert, si pots, diga-li en un moment on pugui anar a casa seva ràpidament. Si li dius a primer hora del matí, possiblement es passarà el dia pensant en això... i no seria just, no trobes?
Veuràs com t'agrairà el comentari!
Una abraçada!
La Laura Centellas