Feina tòxica
Hola! La meva parella, pels pocs recursos econòmics que te la seva família s’ha buscat una feina a un restaurant els caps de setmana. Aquesta feina li permet pagar part del pis on viu i alguns gastos com la compra per dinar etc però tampoc li dona er a molt. La cosa es que la feina allà es molt tòxica, sempre té problemes perquè no te temps a estudiar, esta sempre molt cansada i acaba pagant aquest cansanci amb mi (des-de que treballa allà discutim més i tenim menys temps per nosaltres i menys intimitat, ja m’enteneu) . Jo li he dit que deixi la feina i duran un mes mentre busca una feina millor i que jo l’ajudaré econòmicament en tot, pero ella no vol. Veig com cada setmana es va apagant i no ser que fer per ajudar-la, em fa molta por que agafi una depressió o algo. Que més puc fer per ajudar-la? El contracte el té fins al setembre i no crec que arribi, sincerament penso que petara abans i pateixo per ella i el que pugui passar. Ajuda si us plau.
Laura Centellas

Hola!
Quina sort que té la teva parella que et preocupis per ella!
Les dificultats econòmiques solen portar molt estrès i irritabilitat en la persona que les viu. I si la teva parella està passant per un mal moment, és natural que estigui cansada, irritable i que apareguin més discussions. Tu li has ofert l'opció de deixar la feina i assumir tu les despeses d'aquest mes, però entenem que per ella aquesta no és una opció.
Així que a tu et toca fer una altra funció: la funció de suport. Centra't en cuidar-la, en fer-li la vida una mica més fàcil, en preparar-li alguns menjars o en posar-li fàcil perquè pugui descansar o estudiar. Es tracta que, durant aquests mesos, puguis posar el focus en ella.
Si tu li vas repetint que la feina és el problema, no l'estaràs ajudant. I segurament us allunyarà més...
Esperem haver-te ajudat una mica,
Una abraçada
La Laura Centellas