Complexes
Hola! Tinc 12 anys mesuro 1,62 y pesa 56 kg pero tinc complexe de grasa als muslos i ho passo molt malament pensant en com tindre les cames l'endemà, a més vaig a tennis i pujo cada dia 3 km anant a l'escola. No se k fer!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs a mi les mesures que em dius em semblen molt correctes. Si tu et nts malament no crec que sigui per un problema de pes. Potser més és d'acceptació de tu mateixa. Això ho has de treballar! No podem tenir un cos perfecte!!! A més ja fas prou esport !! Fixa't en altres parts del teu cos que si que t'agraden i fixa't també en les teves qualitats!! Accepta el que t'agrada i el que no t'agrada de tu!!! Les persones ens sentim bé per com estem i som per dins i per tot el que tenim que fa que mantinguem bones relacions amb nosaltres mateixos i amb els altres! El cos pot ser agradable cuidar-lo i vestir-nos com ens agrada, però no podem posar massa atenció en voler-lo tenir perfecte, perquè és un objectiu impossible!!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat