Amor
Hola! Tinc tretze anys acabats de fer i desde aquest estiu passat estic pillada o enamorada (no estic segura) d'un noi de la meva classe, ell també té tretze anys i ens avenim molt bé, som molt bons amics i tal . Jo he parlat amb unes amigues de que ell em mola i em diuen consells per que em declari i tal. Jo ho penso de dirli cada dia però mai trobo el moment i penso quan estigui allà que li dire? Jo imagino que em queaia amb blanc... :( I el facebook es la ultima pocio que utilitzaria per dir-li... Siusplaau consells per com dir-li, quan li puc dir i esoo :) Meercii bunikks i petons :*
InterPersonal

Hola Roser_13! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs ser bons amics et pot ajudar a anar trobant el moment de parlar. Demostres molta valentia no volent-ne parlar pel facebook. Aquestes sitaucions s'han d'afrontar cara a cara!! Potser t'ajudarà a trobar-te còmode parlar-li del tema a poc a poc. Així també veus com ell va responent. Comença per fer comentaris del plan: m'ho passo molt bé amb tu, et queda molt bé aquest jersei que portes, etc. A tots ens agrada que ens diguin coses agradables! Així comences a trencar la barrera de la vergonya en dir coses que sents per ell i tindràs pistes de com anar introduint el tema. Vés preparant terreny! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga