NO SE EL QUE SENTO 2
Holaa, fa uns dies vaig veure que em veu respondre a la meva consulta i em veu demanar que respongues la seguent pregunta:
El que et volem preguntar és: tu sents que hi ha alguna persona que t'hagi despertat atracció?
No ho se es a dir no se el que es atraccio, si trobes guapo/a una persona o si t'ha agradat no he sapigut mai res d'aixo i a estones em fa sentir agobiada
Laura Centellas

Hola!
L'atracció, com el seu nom indica és la sensació de voler apropar-se a una altra persona. De sentir la necessitat de conectar-hi, de saber-ne moltes coses i de pensar molt en aquesta persona.
Si no t'hi sents identificada és que no has sentit atracció i també està bé!
En la sexualitat hem de tenir en compte que hi ha diferents ritmes (molt més del que ens pensem) i que també hi ha diferents orientacions afectives, entre les quals l'assexualitat, que es podria definir com la falta de desig cap a altres persones (que no vol dir falta de desig en altres situacions).
Potser necessitaràs un temps per seguir-hi donant voltes i veure què és el que més encaixa en tu... sense pressa i amb amor.
Una abraçada!
La Laura Centellas