Noves postures
Hola I moltes gràcies
A veure fa uns messos que jo i la meva parella tenim ganes de provar coses noves en el sexe pero no sabem com ni res i abans de mirar per cualsevol lloc dons preferim fero per aquí que tenim més confiança si ens podríeu ajudar dient alguna cosa manera o algo
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Ens és força complicat donar resposta a la teva consulta, ja que no sabem què seria per vosaltres "provar coses noves"... Què heu fet fins al moment? Què us agrada més?
Us recomanem que parleu sobre què us agradaria fer, com us sentiu amb les diferents pràctiques sexuals que ja heu provat, amb les postures que més us agraden, etc., per, d'aquesta manera, anar descobrint conjuntament com podeu innovar, què us ve de gust provar, etc.
A vegades no és tant canviar de postures, com provar, per exemple, de tapar els ulls amb un mocador i focalitzar l'atenció a les sensacions que s'experimenten, a acaronar diferents parts del cos amb una ploma o pinzell per descobrir noves zones de plaer...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas