(Segon intent) conversa complicada amb la meva parella
Hola I gracies
Fa uns dies vaig fer la mateixa consulta pero es que em corra una miqueta de presa context
La meva parella em va explicar uns traumas de la seva infància (abusos sexuals) i dons jo no sóc gaire bona amb temes de conversacions serioses això és te de dir i crec que la vaig liar ell és molt reservat i li va costar molt explicar-me això I dons ns si hi ahues alguna manera de que tot sigues més fàcil i no tan i còmode pos m'ajudarieu molt la veritat
Crec que al altre que te el mateix títol ho explico millor perdo
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Suposem que ja deus tenir la resposta de la consulta anterior, però de totes maneres t'expliquem que és important que no assumim aquestes converses si no ens sentim preparades. És important que ho pugui fer una persona professional i que pugui aportar-li el context que necessita.
Ara mateix no necessita que facis de terapeuta sinó que facis de parella, que l'estimis tal com és, que li donis suport i que l'ajudis a buscar els recursos que pugui necessitar. Amb això és suficient. No cal que assumeixis més. Ho estàs fent bé.
Des d'aquí us deixem aquest enllaç per poder contactar de manera gratuïta amb aquesta fundació que us podrà orientar sobre els passos que podeu seguir (al seu ritme).
Una abraçada molt forta,
Escriviu-nos sempre que ho necessitem.
La Laura Centellas