no se si el meu pes esta be
Hola, tinc una consulta sobre com reduir de pes i mes bona alimentació necessito resposta com més aviat posible
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per contactar amb nosaltres. En primer lloc, vull recordar-te que el millor que pots fer si no saps si estàs en un bon estat de salut és anar al metge, però fixa't que parlo de salut, no de si el pes està bé, ja que no són dues coses que estiguin directament relacionades i és molt més important tenir salut independentment del pes, que no aconseguir un pes concret sense tenir en compte la salut. Alhora, recorda que si busques canviar els teus hàbits perquè siguin més saludables pots consultar nutricionistes o experts en salut per fer-ho, però sempre serà important que recordis que estimar-se a un mateix també forma part d'aquests hàbits saludables, acceptar-se i respectar-se és molt important. Una forta abraçada!
La Laura Centellas