La dentista
He anat a fer una revisió al dentista i ha vist que tenia algunes taques a les dents i les genives pal.lides per fumar. Li ha explicat a la meva mare i ara està molt enfadada.
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns. Entenc que potser no volies que la teva mare ho sabés. Però pot ser un bon moment per poder parlar-ne, que puguis explicar per què ho fas i que ella et doni la seva opinió sobre el tabac. Com et pots imaginar no forma part dels hàbits saludables i des d'aquí només podem que recordar-te que cap institució ni organització de la salut ho recomana. A llarg termini té efectes negatius en la salut de la persona i del seu entorn i és una substància addictiva. És comú que a l'adolescència pugui aparèixer, però també pensa que només tu ets qui pot decidir què fas i què no fas. Que altres ho facin o que tot el grup ho faci no vol dir que tu també ho hagis de fer. Fumar no ens fa ser ni millors, ni més interessants. Parlar-ne a casa també t'ajudarà a prendre tu la decisió de, potser, no fer-ho més. Una abraçada!
La Laura Centellas