Em fa cosa tocarli el penis
Soc una noia de 17 anys i em considero asexual
Amb la meva parella actual (portem poc temps) ja ho hem comentat i parlat sobre el tema.
El que em passa es que jo mai no he anat gaire lluny en el tema del sexe i com que mai he tingut aquesta necessitat de masturbarse no he buscat molta informacio sobre aixo
Em feia cosa tocarme a mi mateixa pero poc a poc estic intentant millorarho, tot i aixo, em fa MOLTA cosa tocarli el penis a ell.
Ho hem intentat per sobre de la roba pero em genera fastic i no se perque
Puc fer alguna cosa per deixar de ferme cosa? Em sap greu per ell
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per compartir amb nosaltres com et sents en referència a la teva sexualitat.
Les persones asexuals són aquelles que no senten atracció sexual per ningú. El seu interès en aquest sentit no existeix. Hi ha qui considera que l'asexualitat és una orientació sexual més al costat de l'homosexualitat, l'heterosexualitat, la bisexualitat, etc... Actualment existeix un debat científic per decidir si s'inclou com a orientació sexual o es defineix com a una falta d'orientació sexual. De ser així no seria possible canviar igual que la resta d'orientacions sexuals que no són una elecció.
A google hi ha molta informació però també hi ha molt mala informació. Potser estaria bé buscar recursos en fonts molt fiables, com el Centre d'Atenció LGTBIQ+ de Barcelona o parlar amb la llevadora de la tarda jove del teu CAP.
Pel que fa a masturbar la teva parella, et diríem que no forcis, que si no sents curiositat, no forcis fer quelcom que no vulguis o que et faci inclús fàstic. Si forcem tenir relacions sexuals quan no volem tenir-les, el més habitual és que es generi encara més rebuig a tot el relacionat.
T'enviem una abraça enorme i si necessites saber alguna cosa concreta, aquí estem.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas