perquè no sento plaer amb mi mateixa?
hola,
Jo sola no acostumo a masturbarme gaire, nose ben bé perquè, però la qüestió és que no sento el mateix plaer que quan m'ho fa el meu nòvio. Amb ell em corro tant clitoral com vaginalment, varios cops, intens i m'encanta, a més tinc molt desig. En canvi quan estic sola a casa, no sento desig de començar i quan ho faig, noto que mexcito molt poc. No em fa fàstic però m' es com indiferent i sabent que em corro molt bé, no entenc ben bé perquè i em preocupa una mica.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Pensa que l'òrgan sexual principal que tenim és el nostre cervell, per tant, no només és important com és l'estimulació que ens oferim, quines zones estimulem, etc., sinó també en què estem pensant mentre ens masturbem. És important que els nostres pensaments siguin excitants i potenciadors de l'excitació. Fixa't que probablement quan estàs en parella, el context, l'estimulació i també els teus pensaments van en aquesta línia. Tot deu ser molt excitant, facilitant que la teva resposta sexual es posi en marxa.
També és important que valoris el perquè t'estàs masturbant, ho fas perquè vols i et ve de gust? És difícil que si no ho desitges i no et ve de gust, l'excitació sigui menor. Així doncs, si et ve de gust una estona de sexualitat individual, utilitza els teus pensaments i fantasies per connectar i potenciar la teva excitació. Probablement anirà millor així.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas