Masturbació
Ja fa temps q em masturbo pero ultimament no sento gens de plaer, ni quan ejaculo ni mentres em masturbo.
No se si serà cosa de q no he follat mai, pero quan un amic em va fer una palla fa cosa de 7 mesos em vaig excitar moltissím.
Que he de fer?
Laura Centellas

Hola,
Sovint depèn de l'objectiu de la masturbació... quan ho fas, en què estàs pensant? Estàs pendent de totes les sensacions que recorren el teu cos? o estàs pensant en anar ràpid per a que no t'enxampin, en no fer soroll, en vigilar sorolls de fora l'habitació, etc...?
D'altra banda, la capacitat de gaudir no l'has perdut, quan et va masturbar aquest amic, sí que et vas excitar, obviament quan estem amb una altra persona, les sensacions poden intensificar-se, però no només podem pretendre sentir plaer i excitació amb les altres persones, ja que a vegades l'altre persona no voldrà tenir una trobada sexual (sigui parella o no).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas