Dependència emocional
Hola I gracies per a tot
Últimament m'he donat compte de que tinc dependència emocional amb el meu novio o això crec per que no es normal de que diem per a quedar li diuen que no i es com que m'agafa un bajon impressiona ja no tinc ganes de fer res no vul sortir de casa menjar res i no ho entenc i fent conclusions he arribat Que sempre em passa això després quan va a la meva casa quan ja es hora de marxar ns per que em comenco a estrenar fins a tal extrem de acabar plorant
Se que no es normal i ho vull arreglar per que no em fa bé ni a mi ni ha ningu ni a la relació en sí
Ell és molt bo i m'ajuda em fa entendre que no passa res però encara em frustra més per que no ho puc controlar i així repetitivament
Ns si hi ha alguna manera pero si sabeu alguna m'ajudarieu molt
Merci
Gta
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques estàs en un moment amb molta necessitat de passar estones amb la teva parella. Durant l'enamorament hi ha una fase en què aquesta necessitat apareix i sents que voldries passar-hi totes les hores del dia. Mica en mica, a través de la confiança i la seguretat, aquesta necessitat desapareix i recuperes la resta de relacions que tenies abans.
Si vols, per començar, pots fer una llista d'activitats que feies abans, de persones amb qui solies quedar i de coses que et feien gaudir. Posa la llista en un lloc visible i reserva't una estona a la setmana per fer algun d'aquests plans. És important que també vagis escollint els moments en què estàs en parella i els moments en què estàs amb altres persones o tu sola.
Mica en mica...
Una abraçada!
La Laura Centellas