no se si magrada...
hi ha un noi que va rere meu desde fa un temps i jo ja li he dit varis cops que ell a mi no m'agrada, pero coda cop n'estic menys convençuda... al seu costat hem sento molt tranquil·la i li he agafat molta confiança tot i que fa poc que en coneixem i lo de que hem sento molt tranquil·la es el que hem fa dubtar mes perque tota la vida m'han explicat que quan algu t'agrada es tor el contrari pero hem sento molt comode amb ell...
a part d'aixo li he mentit molt ja que ens vam trobar a un lloc on no esperava veurel i anava amb una amiga a la que li havia explicat tot i gent del cau que sabien una part i no van saber dissimular gaire i ell es va adonar que els hi havia explicat. no vam fer cap tracte tipo que no li podia dir a ningu pero jo vaig continuant insistit en que no els hi habia dit res i hem sento molt malament i li vull dir perque hem cau molt be i no se si algo mes pero mai trobo el moment...
espero que hem podeu ajudar...
Laura Centellas

Hola!
Ostres, aquí no et podem ajudar, has de ser tu qui ha de veure si aquest noi t'agrada o no.
És cert que a vegades l'amor i l'enamorament arriben poc a poc, sense buscar-ho i sense sentir el "flechazo" que apareix a totes les pel·lícules, però és important que puguis valorar com et fa sentir i si t'il·lusiona estar al seu costat.
Pel que fa a la sinceritat, si ell va notar que la gent del cau ho sabia, ja trobaràs el moment de disculpar-te i explicar com ho estàs vivint tu. Tu tens dret a compartir amb les persones del teu entorn el que et passa i el que et preocupa. Sí que és important que puguis mantenir certa privacitat sobre el que ell et confessa, però és cert que la línia és molt fina...
Pren-te uns dies per veure com et vas sentint... tampoc cal que prenguis una decisió avui mateix.
Una abraçada!
La Laura Centellas