Sexe amb mestra
L'altre dia, va venir una substituta de 28 anys. No sé perquè, no podia parar de mirar-li el cul. Al acabar la classe, em va dir que em quedes un moment, i jo em pensava que em renyaria. Hem va dir si volia anar a casa seva a fer repas i jo li vaig dir q si. De camí, vam passar per una SEX SHOP i em va dir que entressim. Es va comprar un satisfyer, una cosa per la tita i moltes coses més. Quan vam arribar a el seu pis, va fer-me un petó a l'assensor i jo vaig seguir. No podiem més i al arribar a l'entrada, abans de obrir la porta, li vaig treure els pantalons i aquella tanga de lleopard. Li vaig xupar el cony i despres li vaig posar la tita a dins. Mentrestant , li tocava les tetes. Tot d'una va arribar la meva àvia! No recordava que vivia allà! Vaig marxar corrents i ara elm meus pares diuen que volen parlar amb mi, em fa por! Una pregunta: És normal voler fer sexe amb una profe?
Laura Centellas

Hola,
Si era la seva casa com és que va aparèxier la teva àvia? Una història una mica extranya.
En tot cas, en el supòsit que fos real i no fos una broma... és una situació totalment fora de lloc. No hi ha cap explicació que justifiqui que una/un professora/professor tingui relacions sexuals o eròtiques amb els seus/seves alumnes. Últimament estem rebent moltes consultes sobre situacions abusives entre mestres i alumnes i ens preocupa enormement que això estigui passant a les nostres escoles i instituts.
Obviament que els i les alumnes sentin atracció per a algunes docents o alguns docents és habitual, ja sigui per l'atractiu d'allò prohibit, com per l'admiració o el rol que puguin tenir. Però les persones adultes han de tenir molt clar que sou menors i sou alumnes, el rol és molt diferent i la relació està succeint des d'una posició de superioritat i de poder.
Si és una consulta de broma, et demanem respecte per a altres ocasions, igualment aprofitem el benentès per a seguir fent prevenció d'aquestes situacions d'abús.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas