DESITG
Hola, hi ha un noi de la meva classe que s'em va declarar a principis de curs i des-de fa uns mesos he tingut unes ganes molt grans de follarme'l perque em mira molt les tetes i em passa les respostes als examens però té novia.
M'agrada una mica però tabmbé el seu amic ens parlem i ens hem pasat "nudes" i m'agrada.
Que faig?
Laura Centellas

Hola,
Nosaltres no podem dir-te quina decisió prendre.
El que ens agradaria compartir amb tu alguna reflexió: Compartir la sexualitat implica moltes més coses que el plaer o l'excitació (que obviament també són parts important de l'experència), implica assumir que poden haver-hi conseqüències a curt, mig i llarg termini. També implica compromís amb les pròpies responsabilitats.
Una de les responsabilitats més grans amb la que ens hem de comprometre és amb la salut i amb cuidar-nos. Utilitzar preservatiu sempre que els genitals estiguin en contacte.
Pel que fa a enviar-vos "nudes" sí que et recomanaríem NO fer-ho. Implica molts riscos, en el moment en el que enviem una fotografia nostre perdem el control de fins on pot arribar aquesta imatge i poden posar-te en situacions molt complicades i compromeses. A part de ferir-te enormement si en fan un mal ús. Responsabilitzem-nos de la nostra imatge. No envieu imatges vostres nues. Protegiu-vos i cuideu-vos. Potser vosaltres no en farieu un mal ús però perdre el control d'aquesta fotografia podria fer que algú en fes un mal ús, compartint-la amb d'altres companys, o exercir violència, abús i extorsió. Al consultori hem rebut alguna consulta d'alguna noia que ha patit aquest tipus d'assetjament i el patiment és elevat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas