Preocupacion 2024
Bona dia,
Jo, des de 5è de primaria fins al final de 6è unes noies em feien sentir molt malement i em deien coses q no m'agardaven, però jo creia q era normal. Aleshores, a 1r d'ESO, vaig fer noves amigues i elles realment m'ajuden i em fan sentir molt bé. Ara ja som totes millors amigues, i m'agarada molt estar amb elles. El q pasa es q un noi amb el q vaig des de P3, ara segueix anant amb nosaltres, més ben dit amb mi, i vol separar-me d'elles ( noves amigues) És a dir, no vol estar amb totes, vol estar sol amb mi. Sempre vol fer bromes de q som novios, quan a mi m'agrada un altre noi. A més ara ens agrada molt àrlar sobre series o nois q ens agraden entre nosaltres, i com som noies totes, no ens agrada gaire q vingui amb nosaltres quan parlem sobre aquests temes. A part, aquest any jo he tingut alguns problemes personals, i em sento més comode parlant-ho amb les meves amigues noies, q encara q les coinexi des de fa molt poc, sse qq puc confiar amb elles i q no em dirán res. El dilema es com dir-li q s'envagi eeducadament sense fer-li mal, ja q jo no vull q ninú ho pasi malament a l'insti. Doncs això era el q volia dir. A més si algú li estan fent bullying, m'agradaria dir-li q no es preocupi, q trobará amics de veritat.
Gracies! Espero la vostra resposta...
Laura Centellas

Hola!
Doncs aquí hi ha dos temes a resoldre:
- Per una banda, tu tens tot el dret de dedicar el temps lliure a qui tu vulguis, de passar estones amb les persones que vulguis i d'escollir les teves amistats.
- Per altra banda, és natural que et preocupis per aquesta persona i no vulguis deixar-lo de banda o sense ningú. Per tant, potser hauràs de ser sincera i dir-li que també vols compartir temps amb altres persones, que no t'agrada aquesta "exclusivitat" que t'exigeix i que l'animes a obrir-se amb altres persones.
Que tu pots continuar sent amiga seva, però que respecti també els teus desitjos i les teves eleccions (quan decideixes anar amb altres companyes). Potser li farà mal, però és important que ho puguis expressar i que ell accepti la teva decisió.
Una abraçada!
La Laura Centellas