Conversació delicada amb el meu novio I ns com fero per que ningú acabi malament
Hola I moltes gràcies per ajudar
Fa uns dies el meu novio em va explicar uns traumas seus de petit que no sap ningú que es que l'havien abusat de ell sexualment sense ser conscient de la situació ja que tenia 6, 7 anys la qüestió que m'ho va explicar i em vaig quedar en blanc qui diria que el nen que sempre fa riure a tothom es el que li ha passat tot això bueno
La qüestió que jo per aixo sóc massa dolenta per que a més em ha recordar a coses que jo també he viscut i una cosa va portar a una altre però no vaig saber reaccionar lo unic que vaig dir al respecte va ser t'estimo i li vaig fer un petó i que estic amb ell però és que tinc unes quantes preguntes sobre el tema per acabar de entendre ell diu que N ho recorda del tot el que va passar però ns perquè no me'l crec del tot i ns com fer per que s'acabi de obrir amb mi si vol o al menys intenta que no sens fagui complicat parlar d'aquet tema
Si em podríeu donar algun consell
Merci
Laura Centellas

Hola!
Ostres, el que estàs demanant és complicat. Per una banda, és molt natural que tingui molts records borrats. Les situacions traumàtiques son molt doloroses i el nostre cervell té l'estratègia de bloquejar el record per evitar sentir el dolor. Per tant, és natural que només tingui algunes imatges o sensacions.
Per altra banda, si no estàs especialitzada en trauma i abusos, és probable que demanar-li que t'ho expliqui pugui crear alguna reacció emocional en ell que no sàpigues gestionar. No li demanis, no li facis preguntes... deixa que ell t'ho expliqui quan vulgui (si així ho vol).
A vegades per ajudar algú creiem que necessitem entendre-ho tot, però no és així. No és necessari. El teu paper és donar-li amor, donar-li suport i recordar-li que és una persona valuosa i que l'estimes. I així n'hi ha prou.
Finalment, si necessita orientació per abordar aquest fet, us deixem un enllaç per poder demanar orientació i assessorament.
Una abraçada ben forta.
Si necessiteu més ajuda i orientació, no dubteu en escriure'ns!
La Laura Centellas