Malestar mental
Hola noies! La meva parella últimament es troba malament a nivell mental, cansada i amb alt si baixos. Diu que necesita alguna moments per estar sola i no se que fer. Li he demanat si es per culpa meva o algo però diu que no, que m’estima moltíssim i que no se li pasa pel cap tallar de cap manera amb mi (que es una de les meves pors perquè tenim molt bona relació) que es només que no es troba bé amb ella mateixa. Entenc també perquè la situació que te no es gaire bona, està lluny de casa i la família i ha de treballar per pagar se la uni. Que puc fer per ella? L’estimo moltíssim i voldria veure-la bé. Si us dona alguna idea, quan estem junts diu que es molt feliç i li agrada planejar el futur amb mi i quedar-se dormida sobre meu. Si us plau, ajudeu me a ajudar-la.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques la teva parella està sent molt honesta amb tu. Està bé amb tu, vol estar amb tu i t'estima. Però aquesta relació no és el centre de la seva vida i té altres temes que potser vol resoldre individualment o que necessita dedicar-hi un temps. Respecta l'espai que et demana. Voler estar sola no vol dir "no voler estar amb tu".
Cada persona és diferent i és important conèixer les individualitats de cadascú per no prendre-s'ho com quelcom personal...
Si vols fer alguna cosa per ella, demana-li què necessita! A vegades necessitarà espai, a vegades voldrà parlar dels seus maldecaps i a vegades voldrà distreure's i tenir estones agradables amb tu. I està bé. Esteu bé. T'estima.
No t'enganxis al seu malestar (és només seu).
Una abraçada!
La Laura Centellas