No entenc
Mai m'ha agradat sortir de festa perqué mentre els altres ballen passant-ho genial, jo penso que estic allí actuant un paper, perqué no em surt natural, a més em dona molta ràbia pensar que allà el únic estrany sóc jo. Igual em sento quan parlen de relacions amoroses ja que en 21 anys només m han agradat 2 xiques i no em vaig atrevir a dir ni fer res per por a trencar l'amistat.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, tens tot el dret que no t'agradari sortir de festa. És totalment normal que tinguis altres preferències i vulguis conèixer gent des d'altres àmbits que no sigui el sortir de festa. T'animem a descobrir i conquerir aquests espais.
Per altra banda, no és problema si amb 21 anys t'han agradat 2 noies, 10 o cap. Cadascú sent l'atracció cap als altres (si la sent) de maneres diferents. I hi ha gent molt "enamoradissa" i d'altres a qui els costa més. I no vol dir res.
Centra't en fer el que et ve de gust, en conèixer gent i obrir el teu cercle de persones coneguts (si és el que vols) i... ja veuràs com evoluciona la resta ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas