URGENT!!!!!!!!!!!!!!
Holaa, porto 5 dies de retràs però tinc simptomes de regla. No he tingut relacions de perill ja que sempre ho he fet amb protecció, tot i això no sé si puc estar embarassada. A més, la meva regla és molt regular.
Què faig?
Laura Centellas

Hola,
Si portes 5 dies de retràs i tens les regles molt regulars potser podries fer-te un test d'embaràs per a sortir de dubtes.
Tan si és negatiu com si és positiu, estaria bé que poguessis fer una visita amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del CAP o de l'ASIR de la teva zona per a pugui valorar, en el cas que sigui negatiu, el motiu d'aquest desajust en la menstruació, i en el cas que sigui positiu, que puguin orientar-te en les opcions que teniu, tant si el vols tirar endavant com si el vols interrompre.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas