persona PAS
hola, recentment he vist a instagram alguns vídeos sobre persones parlant sobre que són PAS. he sentit curiositat i ho he buscat a google, i resulta que em sento identificada amb la major part de trets de personalitat. com ho puc saber verídicament? no sé si fiar-me molt dels vídeos. em podríeu donar consells? i per cert, de quina manera m'afectaria això (si fos veritat) en la meva vida diària, estudis, relacions amb la gent, amor, família, etc.? moltes gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola!
Doncs realment l'etiqueta PAS no és una etiqueta diagnòstica que s'utilitzi en àmbit clínic. S'ha convertit en una descripció d'unes característiques on moltes persones s'hi senten identificades i que poden ajudar a entendre's a un mateix.
De moment encara s'està estudiant la validesa (la certesa que existeix) aquest tret de la personalitat, així que no podem ajudar-te gaire ni donar-te consells.
El que podem dir-te és que tenir eines d'autoconeixement ens pot afavorir moltíssim en la nostra vida diària. Saber què necessitem en els diferents moments i en els diferents àmbits pot evitar-nos situacions d'estrès, per exemple, o alguna situació desagradable. Així que t'animem a continuar observant-te i veure realment com ets i què necessites ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas