millor amiga
hola, tinc un grup de tres on jo soc millor amiga amb una d'elles dues. bueno pues fa temps la meva millor amiga i l'altra noia van començar a quedar sense mí. a veure, jo també quedo amb la meva millor amiga sense l'altra noia, però esque nosaltres som millors amigues. aleshores a mi em sentava malament que quedessim sense mi, li vaig dir varies vegades a la meva millor amiga i ara m'ha dit que ja no ho farà meś, pero es que em sento com una tòxica. es correcte el que he fet?' vull dir ella es la meva millor amiga, li puc dir el que em molesta, oi?
moltes gràcies per tot el que feu.
Laura Centellas

Hola!
Uff... entenem que t'hagi sabut greu que elles dues hagin quedat sense tu i tens tot el dret a expressar el teu malestar.
Però... aquesta exclusivitat amb una amistat, t'hem de dir que no és gaire sana. De fet, el terme "millor amiga" ja té connotacions de mites romàntics on una sola persona cobreix totes les necessitats socials, on aquesta persona té exclusivitat en la relació d'amistat i no pot tenir altres amistats amb la mateixa intensitat, on implica un grau de control sobre el que fa l'altra persona que pot ser molt asfixiant i perjudicial.
Així que... t'animem a poder revisar aquesta figura de "la millor amiga" i poder-la convertir en una amiga del cercle íntim on hi tingui cabuda més de dues o tres persones ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas