No tinc Gaires amics
Hola tinc 14 anys i m'agradaria fer servir aquest consultori per preguntar que si es normal que no tingui gaires amics es a dir jo tinc xarxes socials i em segueix gent que coneixo pero cada cop que quedo amb aquella gent es com si es riguessin de mi i aixo em fa sentir inferior a la resta del grup em podrieu ajudar?
Laura Centellas

Hola!
Ostres, des d'aquí és difícil poder-te respondre aquesta consulta... Aquesta sensació que es riuen de tu, la tens només tu o ho ha detectat altra gent? Pot ser que siguin bromes del grup i que tu no entenguis perquè fa poc que veus aquestes persones? Podria ser que estiguessis hipervigilant i malinterpretessis tots els gestos dels altres?
Poden passar moltes coses i des d'aquí és difícil donar-te una única explicació/solució. Però t'animem a parlar-ho amb el teu tutor/a. Potser et pot donar algunes pistes sobre com relacionar-te amb la resta de companys, o bé pot proposar alguna activitat en grup per millorar la dinàmica del grup.
Per altra banda, tens algú amb qui hi tinguis molta confiança? Pots demanar-li que et presenti el seu cercle d'amistats? A vegades podem quedar amb els amics/gues dels nostres cosins/es o d'altres amistats i d'aquí en poden sorgir noves relacions!
Com ho veus?
Una abraçada!
La Laura Centellas