Masturbació en parella
Holaa escric perque porto ja un temps amb el meu novio pero mai acaba quan intento masturbar-lo, és normal? No sóc gaire experta amb el tema, de fet els dos som principiants, i ell m'ha explicat com fer-ho però tot i així quan ho intento, d'excita però mai arriba a acabar. què puc fer?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
És habitual que això passi, especialment quan estem començant a conèixer-vos sexualment. Pensa que no és el mateix que s'ho faci ell, que li facis tu. És important que ell et pugui anar guiant, inclús pot posar la seva mà a sobre de la teva perquè vagis veient el ritme, la intensitat de l'estimulació, la pressió, etc.
De mica en mica, sense pressions, aniràs aprenent a fer-ho de manera que li produeixi més plaer i pugui ajudar-lo a arribar a l'orgasme. Recordeu, però, que l'objectiu no ha de ser que "acabi", sinó passar-vos-ho bé en aquests moments de sexualitat compartida.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas