M'avorreixo molt fàcilment de les relacions.
Hola!
De les dues relacions que he tingut, els he hagut de deixar perque em cansava d'estar amb aquella relació. El primer m'agradava i era divertit, pero al mes em vaig començar a cansar d'ell i em vaig avorrir de la relació. Del segon en vaig estar molt enamorada, m'agradava i em feia sentir bé, pero de nou, als dos mesos em sentia agotada de la relació i ho vaig deixar. Mai he tingut problemes que puguessin influir a la relació, i en els dos casos van ser molt divertits, pero simplement m'en cansava molt aviat.
Perque em passa aixó, si al final em diverteixo amb ell? Potser que no estigui feta per estar amb una relació?
Merci!
Laura Centellas

Hola!
Ostres! no treguis conclusions tan precipitades!! Has iniciat dues relacions i de seguida que has vist que no et compensaven, les has tallat. I això és fantàstic! És un bon exercici d'autoconeixement i autoestima. Així que no hi ha res dolent en deixar relacions i en "cansar-te" d'estar en parella.
Potser aquí pots reflexionar si potser us veieu massa sovint o massa poc, si hi havia molta intensitat en la conversa o si gairebé no parlaveu, si teníeu molta intimitat o poca... a veure si trobes algun factor que et fes prendre la decisió (per tenir-ho en compte en properes relacions). I si únicament te'n cansaves, també està bé que sigui així!
Una abraçada!
La Laura Centellas