perquè m'il·lusiono d'algú que em tracta bé però no sent el mateix que jo?
Sempre que m'agrada algú i em tracta tan bé asta que m'il·lusiono i després arribo a dir-li els meus sentiments i després em diuen que només em veuen com una amiga i tota l'amistat canvia tot i ja no és com abans, però quan li agrado ah algú per por ah il·lusionar-ho no és que fer i avesis em com el cap perquè no vull que sentin el que arribi ah sentir jo i que cabia la nostra relació d'amistat fins i tot de perdre la seva amistat que ja em passo moltes vegades i ara'ns que fer perquè tinc por que em torni ah passar, quan arribo ah agradar-li ha algú, aquesta persona m'agrada a mi sempre m'entra moltes coses al cap aüque em tracti molt bé em digui coses boniques i m'ho demostra avesis sento molta inseguretat que no li vagi ah agradar per por que em vegi en persona i digui que no li agrado per com soc i sempre em menjo el cap per que sento que m'il·lusiono sola i només aquesta jugant
amb mi encara que no sigui veritat i em demostra que em Quera jo sempre penso malament o avesis penso que vaig fer una cosa dolenta i per la meva culpa em deixo de costat o de parlar sense saber per què i sentir-me agrumada de preguntes de tam mala persona soc que vaig fer perquè em deixés de parlar que hi ha e mal seré que no li agradi o una cosa tan lletja soc o no soc el tipus de ningú li arribés ah agradar ah algú avesis m'omplo el cap d'aquestes preguntes per coses que ni s'i avesis callo per por que em jutgen de el oque penso a que em vulguin ajudar jo sento que em diran coses dolentes per tot el que penso i avesis prefereixo quedar melo ah la meva en comptes de parlar amb algú i dirli el que sento o el que penso llavors em sento fatal perquè no bui que em sufoqui la gent que pas amb la o que faig o que ai estic bn o necessites alguna cosa avesis callo i dic que no em passa res, però despes em menjo el cap amb aquestes preguntes i avesis ns ni que fer o que dir.
Laura Centellas

Hola!
Il·lusionar-se per una persona i per una relació és molt bonic! És quelcom imprescindible en una relació i és fantàstic que tu vulguis viure-ho així!
No hi ha problema en imaginar-se una relació amb algú i en fantasejar com serà aquesta relació. El que és important és que siguis conscient que és una fantasia. És a dir, que és quelcom que tu tens al cap i que hauràs de comprovar si és real o no.
Si vols, per evitar exposar-te massa, pots tirar algunes indirectes a veure si l'altra persona et segueix el fil... així potser podràs valorar si l'interès és mutu o si només és per part teva...
Una abraçada!!
La Laura Centellas