no m'entenc
Hola, crec que tinc ansietat, bueno no se, de vegadas en algunes situacions m'agobio commmolt i sento com presió a la panxa o al pit i nose, no es sempre. Em sento bastant estressada amb els estudis, faig batxillerat, sento que no es suficient res del que faig amb el estudis, i a sobre com molta pressió de la resta, i més dels meus pares. Ultimament m'agobio molt ràpid amb tot, i em sento apatica amb la gent (no sempre, alguns dies puntuals, peró ultimament més), i em rallo més i també ploro més, pero es que tampoc se com expresar-me.
També tinc novia, es la primera noia i unica que m'agrada, i la meva mare no ho accepta, crec que ho esta intentant, però es com que li ha agafat mania a aquesta noia, i moltes vegades em solta commentaris que em senten fatal, i sento com que no puc dir-li res, quan jo sempre mho explicava tot amb ella, i em fa molta ràbia perque no ho entenc i no se que més fer.
Laura Centellas

Hola!
Ostres... sí que tens molts fronts oberts i que t'estan atabalant força... A vegades tot se'ns fa una muntanya i és complicat veure com es pot resoldre...
Però anem pas a pas (com quan hem d'endreçar l'habitació i veiem tot el caos). Comencem per una cosa (per recollir la roba del terra, per ex.):
- Estudis: realment quines assignatures portes bé i en quines necessites posar-hi una mica més d'esforç?
- Amistats: Quines persones del teu voltant et fan sentir tranquil·la i bé? Busca-les i passa estones amb elles.
- Amor: Gaudeix d'aquest sentiment correspost.
- Mare: Si era la persona a qui ho explicaves tot, explica-li que la trobes a faltar. Que portes uns dies que estàs malament i que t'agradaria que ella t'escoltés i et pugui orientar. Explica-li que et fa mal que faci comentaris de la teva parella i demana-li que no te'ls comparteixi.
I pren-te uns dies per parar. Per deixar anar tota aquesta pressió, per plorar, cridar i desfogar-te. Necessites sortir d'aquesta compressió...
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas