Oblidar algú que no vol res
Hola!
El cas és que m'agrada un noi que em va dir que no volia tenir una relació amb ningú...
Però m'agrada i no puc desenamorar-m'hi.
Penso que també el molesto si vaig amb ell ja que m'ho va deixar clar però no puc deixar de parlar-hi perquè és l'únic amic de l'insti que tinc i em cau molt bé i vull ser bons amics i no fer-li mal.
No m'aniria bé distanciar-nos...
Laura Centellas

Hola!
Des del consultori sempre us animem a posar distància si ens volem oblidar d'algú, però el més important és que vulguem prendre la decisió CONSCIENT de voler oblidar algú. Potser et falta tenir clar aquest punt i començar a fer una llista mental dels motius pels quals no serà possible aquesta relació. I el més important és que ell no vol.
I això no té a veure amb tu, amb el teu caràcter ni amb les teves habilitats. No va de tu, sinò d'ell. No podràs fer res per tal que ell s'enamori de tu, així que si ja t'ha fet saber que no vol res... hauràs d'acceptar-ho i començar a centrar-te en tu.
Posa el focus en tu, en saber què necessites, amb qui vols estar, què et ve de gust fer... és un moment per conèixer-te més a fons i valorar el teu entorn.
És un camí llarg, però veuràs com mica en mica aquest enamorament anirà disminuint...
Una abraçada!
La Laura Centellas