Primer nòvio
Hola, bona tarda,
Tinc nòvio, per primera vegada, i em sorgeixen molts dubtes. No tinc gaires amigues q hagin passat pel mateix, cosa q em fa sentir prou sola i desorientada. Algunes sí q en tenen d nòvio, però simplement no em saben ajudar.
Bé doncs, aquí la qüestió, de vegades dubto si m'agrada O no. Quan parlo amb ell, tot bé, però sento q falta alguna cosa. Abans parlàvem molt més i ma relació era més profunda, ara sembla q només ens donem petons i ja. No nego sentir-me super bé amb ell, tot al contrari, no em fa falta conversa per estar a gusto amb ell, però sé q s'acabarà. Q ara no portem ni tres mesos, i l'atracció inicial se n'anirà.
Quan m'agradava i no érem res, em fixava molt més amb ell, teníem converses més profundes i intelectual, estimulants, ara res. Ho trobo a faltar, però realment no em surt ser així,ara. I sento q, després d la fase enamoradissa, em deixarà.
He d dir, q sóc una persona molt avorrida q no surto gaire d casa, i sento q això també serà un inconvenient. Ell és molt animat i esportista (cosa q no compartim en absolut) per això és tant important per a mi les nostres converses, és l'únic en q puc participar i ens ha unit. Però no tot pot ser verbal, no? No tinc idees d que fer amb ell.
I aquí, la més gran d les preocupacions: no tinc ganes d tenir relacions sexuals amb ell. Pensava q era pq era el primer noi amb qui surto, però les amigues q tinc , ja ho van fer amb el primer. Tenien desig sexual, i no sé si ell voldrà, però jo no. Això vol dir q realment no m'agrada i només el veig com un amic?? D veritat q l'estimo molt, se'm desfà el cor quan estic amb ell i el busco amb la mirada allà on vaig. M'agrada tot el q fa, però no se'm desperta desig en absolut. També em va costar molt poder-li fer petons sense fastiguejar-me, (NS si t algo a veure).
Una altra cosa són les opinions de tothom. Sento que estic fent-ho tot malament. No sé q Fer, no tinc experiència ni exemples. Em fa il·lusió viure aquesta etapa amb ell, repeteixo q és molt important per a mi, però pts jo no sóc la indicada? No vull res sexual i NS com mantenir la màgia. No sé si ho hauria d parlar amb ell, O deixar-lo. Tinc la sensació q tothom es preocupa per lo sexual, i atracció... Realment no en sento, m'agrada estar a prop seu, però no tant.
Moltes gràcies pel vostre temps, espero no haver-vos avorrit gaire.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, que siguis més introvertida o reflexiva no vol dir que siguis més avorrida!!! I això ho has de tenir molt clar!
I en segon lloc, el que observem en aquesta consulta és que estàs molt pendent d'intentar satisfer les seves necessitats i de no voler que ell et deixi, però... i tu? Tu com estàs? Com et sents? Què necessites?
Cal que posis més el focus en tu, en saber què vols i què no vols. Si les converses ja no et resulten interessants, si no tens gaires ganes d'estar amb ell.... potser ja saps què sents i no t'atreveixes pel què dirà l'altra gent. Podria ser?
Finalment, el desig i l'atracció es poden sentir de moltes maneres i en molts graus i no per això estàs més o menys enamorada d'algú. Tu t'has de centrar en el teu propi plaer, en fer allò que tens ganes de fer i et ve de gust. I si a l'altra persona no li agrada o no li sembla bé... doncs s'haurà de parlar o de prendre una decisió. No podem forçar ningú a fer allò que no vol fer amb el seu cos (en cap dels sentits).
Per tant, prent-te uns dies de calma i reflexió per valorar si, actualment, aquesta relació t'aporta benestar o et comporta maldecaps. Potser així et serà més fàcil veure quin camí has de seguir ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas