Un cacau mental bastant important jajajaja
M’agrada la amiga de la meva cosina. La cosa va començar de broma entre ella i jo, fins q en un moment donat vam començar a lligar de veritat. El temps va anar pasant i ven quedar mes d’un cop en el qual tot acabava a petons. Un mes després de les quedades la vaig notar rara perquè responia sec, i li vaig demanar que què li passava, a la qual ella va respondre què no estava preparada per tenir relació seria. Vam deixar de parlar pero a la setmana tornem a parlar com abans, com si li hagués tornat a enamorar. Em podríeu ajudar, es q no se com reaccionar?
Laura Centellas

Hola!
Doncs sembla que ella té algunes pors o dubtes sobre la relació. Si et va demanar aquest espai, segurament necessitava tenir uns dies de reflexió sobre el que estava sentint i com avançava la vostra relació. I està bé que es pugui permetre aquests moments de valoració.
I ara... doncs potser està còmoda parlant amb tu i en té ganes!
El que potser hauràs de veure és si aquests dubtes es van repetint o si ha sigut una cosa puntual. Tu tens tot el dret a demanar-li quines intencions té amb aquesta relació (igual que ella pot demanar-te-les a tu). I tens tot a dret a decidir si vols estar amb ella o no (en cas que no tingueu les mateixes expectatives).
Una relació es construeix i cal que les dues persones hi posin esforç ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas