No sé si li agrado o no
M’agrada un noi que va a la meva classe, però jo no sé si li agrado a ell. Em confón, perquè a classe no para de “molestar-me”, per exemple: em treu coses, em fa bromes… A més, em fa moltes preguntes personals, com si s’interessés pels meus gustos.
Però quan parlem per whats és com molt distant, com si no li interessés parlar amb mi. A més, sempre que intento fer-li alguna pregunta personal sembla que es tanqui en banda i no respon, com si només volgués saber coses de mi però no volgués que jo sàpiga coses d’ell.
A part, quan parlo amb algun noi fa algun comentari com si semblés que no li agradi que parli amb ell.
No sé què fer, perquè sempre diuen que si estigués interessat no et donaria senyals mixtes, però en aquest cas és com si només em donés la meitat de senyals. Potser estic equivocada i no està interessat i només m’estic fent ilusions, però necessito saber-ho.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem saber què li passa pel cap ni què sent aquest noi. Sembla que t'envia missatges contradictoris i és natural que estiguis desorientada.
En general, quan algú té interès en apropar-se i conèixer l'altra persona, ho fa. Tot i això, no sabem quina relació té amb el mòbil i com se sent amb les converses virtuals... potser no és un espai agradable per ell. Però si necessites saber-ho, pregunta-li! Diga-li que per whats és molt diferent que en el cara a cara. A veure què et diu...
I si tot i així continua enviant missatges ambivalents... potser hauràs d'entendre el missatge de fons: que no hi ha el mateix interès cap a tu... (encara que faci mal).
Una abraçada!
La Laura Centellas