No sento plaer, com la primera vegada
Bon tarda,
Ahirañ ho vaig fer amb la meva parella i no vaig notar plaer com algunes de les altres vegades. Es a dir, no notava res especial, amb el dins fora. Es algo que m'agrada.fer i no vull sentir-me aixi, m'espanta.. A que es pot deure? Com puc procedir?
Laura Centellas

Hola,
Que una vegada no hagis sentit tant plaer com les altres, no significa que sempre hagi de ser així. Per tant, calma.
Recorda que la penetració per si sola, aquest "dins fora" que dius, no és la millor manera d'aconseguir plaer. El primer que hem de tenir clar és que, sentir plaer només amb la penetració, sense cap altre tipus d'estimulació directe o indirecte a la zona externa del clítoris, és complicat per un tema de fisiologia. La majoria de les terminacions nervioses estan a la zona del clítoris, per tant calma si amb la penetració no sents tant de plaer.
Fixa't en aquelles postures on el fregament permet l'estimulació del clítoris o en aquelles que teniu les mans lliures per poder estimular-lo al mateix temps que practiqueu la penetració.
Recordeu que hi ha moltes maneres de sentir plaer i que la penetració és una d'elles, però no l'única. Així doncs, experimenteu, descobriu i comuniqueu-vos molt!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas